+38(093) 970-06-80

Складання претензій

Замовити консультацію

Складання претензії – найкращий спосіб досудового врегулювання господарських суперечок, коли один бізнес чи особа порушили права іншої сторони. Подання даного документа допоможе зекономити час та фінанси.

Дана стаття допоможе вам розібратися в тонкощах цієї  теми та надасть відповіді на питання, які можуть вас цікавити.

Що таке претензія?

У статті йде мова про звернення однієї зі сторін до іншої щодо порушених прав у договорі, який було укладено між сторонами. Інакше кажучи – це письмове попередження іншої особи про можливе звернення до судового органу (у разі невиконання вимог).

Пред’явлення даного документа є правом постраждалої особи, саме тому вона може звернутися з відповідним позовом для захисту порушених прав до судового органу.

ГКУ, ГПКУ, і ЦКУ регулюють досудове врегулювання суперечок.

Вимоги до складання претензії

У документі необхідно вказати таку інформацію:

  1. Повне найменування заявника й особи, до якої адресовано звернення;
  2. Реквізити обох сторін;
  3. Дату пред’явлення претензії та її номер;
  4. Обставини, які слугували підставою для звернення;
  5. Доказову базу, що підтверджує дані обставини;
  6. Запити заявника та посилання на нормативні акти;
  7. Повний розрахунок та суму (у тому випадку, коли звернення потребує грошової оцінки);
  8. Платіжні реквізити заявника;
  9. Іншу документацію.

Список документів варіюється в залежності від типу правових відносин та специфіки заявлених вимог.

На що звернути увагу при складанні претензії?

Основні моменти, які необхідно взяти до уваги:

Документ мають підписати посадова особа або представник установи. Його можна надати через пошту, рекомендований лист або надати безпосередньо адресату.

Порядок розгляду претензії

За необхідності сторони повинні провести судову експертизу та здійснити розрахунки для подальшого вирішення справи в судовому органі.

Протилежна сторона може витребувати у заявника всі документи, яких не було додано.

У такому випадку розгляд справи призупиняється до моменту надання решти документації. Якщо її не надають – претензію розглядають лише з урахуванням наявної інформації.

Зв'язатися з нами!

Заповніть форму, і наша команда зв'яжиться з вами найближчим часом.

Для заповнення цієї форми увімкніть JavaScript у браузері.